Túró rudi muffin (83 kcal)

Őszintén szólva imádom az édességeket (egyébként ki nem!?), viszont mint minden jóból, ebből is megárt a sok. A minap egészségesebb alternatívák után kutattam, ezért is örültem annyira, amikor rátaláltam egy receptre, ami nem csak finom, de kalóriaszámát
tekintve bőven leveri vajjal és cukorral teletömött társait.

Hozzávalók:
  • 25 dkg graham liszt 
  • 2 kk. szódabikarbóna
  • 2 ek. kakaó
  • 2 egész tojás
  • 4 tojásfehérje
  • 3 dl natúr joghurt
  • 7 dkg kókuszzsír
  • 4 kupak édesítőszer
  • 25 dkg zsírszegény túró
  • vaníliaaroma
  • 1 evőkanál graham liszt

Elkészítés:
A 25 dkg graham lisztet összekeverjük a szódabikarbónával és kakaóval, majd adjuk hozzá a folyékony hozzávalókat is: 1 tojást, a joghurtot, 3 kupak édesítőszert, a felolvasztott kókuszzsírt és 2 felvert tojásfehérjét. A kész tésztát kanalazzuk a muffinformába
(én kisebb muffinpapírt használtam, így 18 db süteményt tudtam készíteni), majd lássunk hozzá a túrós massza elkészítéséhez. Ehhez a túrót, 1 kupak édesítőt, egy tojást, a vaníliaaromát, a lisztet és 2 felvert tojásfehérjét keverjünk össze, majd kanalazzuk a muffinok tetejére. 190°C-on süssük készre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések