Epres desszert kehelyben

Már rengeteg helyen láttam ezt a receptet, vagy valamilyen variációját, így hát úgy gondoltam, ha már úgyis nyakunkon az eperszezon, érdemes lenne kipróbálni. Hihetetlenül finom lett, és annak ellenére, hogy egy nem túl édes desszertről van szó, azoknak is ízlett, akik általában nem esznek süteményeket, és a desszertrajongók körében is sikert aratott. Utólag egyetlen dolgon változtatnék rajta utólag: sokkal több epret használnék, mert abból sosem elég! :)















Hozzávalók:
  • 25 dkg mascarpone
  • 17,5 dkg görög joghurt
  • 2 ek. porcukor
  • eper (eredetileg 10 dkg áll a receptben, én 15-t használtam, de annyira kevésnek találtam, hogy szerintem bőven használhatunk hozzá 30-40 dkg-t is)
  • 10 dkg zabkeksz

Elkészítés:
A kekszet beletesszük egy zacskóba, majd klopfolóval törjük egészen apró darabokra, majd elkezdjük elkészíteni a krémet. A krémhez csupán egy habverőre lesz szükségünk, amivel a cukrot, a joghurtot és a mascarponét kikeverhetjük. Ezután már csak annyi a dolgunk, hogy egy pohárba rétegezzük a hozzávalókat, majd a tetejére (apróbb) darabokra vágott epret szórjunk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések