Karfiolpüré

Őszintén szólva ezt a hihetetlenül egyszerű (mégis finom) köretet azért készítettem el, mert már kezdett az agyamra menni, hogy köret gyanánt mást nem készítek, csak rizst, krumplit vagy salátát (és végeláthatatlan variációjukat). Nagyon gyorsan készen van, ráadásul nekem sokkal jobban ízlik, mint a krumplipüré.

Hozzávalók:
  • egy fej karfiol
  • bors
  • 5 dkg vaj

Elkészítés:
Szerintem a recept már-már "adja magát", de azért leírom, én hogyan készítem. :)
A karfiolt megmossuk, rózsáira szedjük (a nagyobb darabokat fel is vághatjuk, hogy könnyebb legyen dolgozni vele), majd sós vízben puhára főzzük. Miután leszűrtük, villával/krumplinyomóval összenyomjuk, majd botmixerrel pürésítjük (még melegen), közben kis darabokban hozzáadjuk a vajat. Sózzuk, borsozzuk ízlés szerint, és tálalhatjuk is.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések